Livrare si retur

Politică de livrare și retur

Politica noastră de expediere este concepută pentru a se asigura că toți clienții noștri primesc comenzile în timp util și eficient, oferindu-le în același timp flexibilitatea și opțiunile de care au nevoie pentru a se potrivi nevoilor lor individuale.

 

Datele de identificare ale vânzătorului

www.stepupstore.ro reprezentată prin SC Step Up Management Group SRL

Sediul social: Str. Foisorului, Nr 16, Sc 3, Ap 75, Sector 3, Bucuresti

Cod unic de inregistrare: RO30832066

Registrul Comertului: J40/12456/2012

Telefon: +40721616998 (apel cu tarif normal)

Email: contact@stepupstore.ro; comenzi@stepupstore.ro

Serviciul Clienți: luni – vineri între 10 – 17, cu excepția sărbătorilor legale

Metode de livrare și termene de livrare

Oferim o gamă largă de metode de expediere pentru a se potrivi nevoilor clienților noștri, inclusiv transport terestre standard la domiciliu sau in locker, expediere rapidă și transport internațional. Termenele noastre de livrare variază în funcție de metoda de expediere aleasă, precum și de destinația expedierii. Vom furniza o dată estimată de livrare în momentul plății, dar vă rugăm să rețineți că acestea sunt doar estimări și pot fi modificate din cauza unor circumstanțe neprevăzute, cum ar fi vremea sau întârzierile transportatorului.

Produsele comandate vor fi livrate prin intermediul firmei de curierat Sameday, pe teritoriul Romaniei, Ungariei si Bulgariei. Pentru alte expedieri internaționale, comenzile vor fi livrate cu unul din curierii parteneri, în funcție de țara de destinație: DHL, GLS, UPS, DPD etc.

Livrare pe teritoriul Romaniei, domiciliu/easybox: 1-3 zile lucratoare
Livrare BG si HU, domiciliu/easybox: 3-5 zile lucratoare
Livrare EU, domiciliu: pana la 12 zile lucratoare

Prelucrare și procesare a comenzilor

Ne străduim să procesăm și să onorăm toate comenzile cât mai repede posibil, de obicei în 1-2 zile lucrătoare de la primire. Odată ce comanda dvs. a fost procesată, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii cu informații de urmărire, care vă va permite să urmăriți coletul online și să fiți informat cu privire la progresul acestuia.

Costuri de livrare

Costurile de transport variază în funcție de metoda de expediere aleasă, precum și de greutatea și dimensiunile coletului. Oferim tarife competitive de transport și ne străduim să ne menținem costurile cât mai mici posibil, oferind totuși livrare fiabilă și la timp.

Puteți obține informații detaliate despre costul livrării înainte de finalizarea comenzii. Comenzile cu valoare mai mare de 300 Ron, beneficiază de transport gratuit.

Metode de plată a comenzilor

Pentru plata comenzii, în funcție de preferințe sau de opțiunile disponibile pentru comanda respectivă se acceptă card bancar (Visa, MasterCard, Maestro) sau numerar la livrare.

Facturare – plată

Prețurile produselor și serviciilor afișate sunt exprimate în lei și includ TVA. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii, inclusiv facturi de stornare în format electronic, la adresa de e-mail menționată de client în contul său.

În cazul în care comenzile se achită cu un card asociat unui cont în alta monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Pentru plata cu cardul bancar vânzătorul nu percepe comisioane suplimentare.

Citind termenii și condițiile ați fost de acord cu emiterea facturii aferente comenzii exclusiv în format electronic, această urmând a fi livrată pe adresa de e-mail din comandă sau în contul dumneavoastră.

Anularea comenzilor de către vânzător

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

– neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;

– datele furnizate de către client pe Site sunt incomplete și/sau incorecte.

Politica de retur a produselor livrate

Step Up Management Group SRL respectă prevederile Ordonanței de urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ce conferă cumpărătorului dreptul că în termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returneze, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, nepurtat sau nefolosit, cu etichete și în ambalajul original. Veți avea nevoie și de chitanța sau dovadă achiziției.

Exceptări de la dreptul de retragere

Conform articolului 16, litera e din OUG34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.

Având în vedere natură produselor comercializate, în categoria cosmetice sau uz personal, nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă forme de consum sau uzură, fără ambalajul original sau cu ambalajul desfăcut /desigilat, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. Dacă te gândeșți să returnezi un produs, te rugăm să iei această decizie înainte de a-l deschide/desigila/utiliza.

Dacă doreșți să returnezi un produs achiziționat de pe www.stepupstore.ro te rugăm să urmezi umatorii pași:

Exprimă-ți dorința de returnare a produsului (care trebuie să se încadreze în standardele menționate mai sus) printr-un e-mail la comenzi@stepupstore.ro, în care trebuie specificat numărul comenzii, numele complet și numărul de contact, dacă se dorește înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii. În cazul în care dorești să primești contravaloarea produsului, te rugăm să ne trimiți un cont IBAN în lei pentru returnarea sumei. Returnarea contravalorii produsului/produselor nu se poate efectua în numerar.

Produsele pot fi returnate cu ajutorul curierului, caz în care dumneavoastră veți suportă integral costul transportului. Coletele trimise cu plata către Step Up Management Group SRL, fără un acord prealabil, vor fi refuzate.

Coletul va conține produsul pe care doreșți să îl returnezi în ambalajul original , ambalat corespunzător în bulă protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, într-o cutie închisă cu bandă adezivă. De asemenea, te rugăm să returnezi produsul împreună cu documentele însoțitoare.

Nu se acceptă retururi efectuate prin Poștă Română sau Prioripost!

Coletul va fi expediat către Step Up Management Group SRL, Str Nicolae Bălcescu, Nr. 18, Bl. Dalles, Sc B, Et 2, Ap 18, Sector 1, București.

Odată ajuns la noi, departamentul specializat va face recepția cantitativă și calitativă a produsului returnat, pas atent supravegheat și monitorizat/filmat. Dacă produsul returnat nu îndeplinește criteriile de mai sus, el îți va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina clientului.

Odată îndeplinite condițiile de retur, în cazul în care se dorește rambursarea sumei, banii vor fi virați în contul specificat în mail-ul de retur urmând că banii să fie vizibili în cont în maxim 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge fizic la depozit. În cazul în care doreșți înlocuirea produsului, iar acesta îndeplinește codițiile de retur, te vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii și expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este în sarcina ta, dacă comandă nu îndeplinește condițiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.

Transport internațional

Oferim transport internațional în multe țări din întreaga lume. Vă rugăm să rețineți că tarifele de transport internațional pot fi mai mari decât tarifele interne și că se pot aplica taxe și taxe vamale suplimentare. Nu suntem responsabili pentru taxele sau taxele suplimentare asociate cu transporturile internaționale.

Restricții de expediere

Anumite produse pot fi supuse unor restricții de transport din cauza dimensiunii, greutății sau conținutului lor. Vom furniza informații despre orice restricții de expediere în momentul plății. Vă rugăm să rețineți că nu suntem responsabili pentru întârzierile sau costurile suplimentare asociate cu expedierile care sunt întârziate sau returnate din cauza restricțiilor de transport.

Deteriorări de expediere și retururi

Avem mare grijă la ambalarea și expedierea produselor noastre pentru a ne asigura că acestea ajung în stare excelentă. În cazul în care pachetul dumneavoastră este deteriorat în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a putea aranja o înlocuire sau o rambursare. Vă rugăm să rețineți că este posibil să solicităm dovezi fotografice ale daunei pentru a vă procesa reclamația.

Probleme de livrare

Dacă pachetul dumneavoastră este întârziat sau pierdut în tranzit, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a putea iniția o investigație cu transportatorul. Vă rugăm să rețineți că nu suntem responsabili pentru pachetele care sunt pierdute sau furate după ce au fost livrate la adresa de expediere furnizată de client.